Hvad hører de hos Organic Boho..?

Hvad hører de hos Organic Boho..?

Jawbreak Joe Jawbreak Joe

Warning: Use of undefined constant user_description - assumed 'user_description' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /var/www/muzeek.dk/public_html/wp-content/themes/responsive/post-meta.php on line 28
Muzeek
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Pin on PinterestPrint this pageEmail this to someone

Karina Nayja Bruun er endnu ikke et navn som alle har på læberne,men hendes nytænkning af et bæredygtigt koncept er ved at være det.
The Organic Boho er en vegansk restaurant som har til huse i Gothersgade og i den trofaste food truck som er at finde ved alle nævneværdige festivaller og events.
Hun har fået hærdede Roskildegængere til at undvige den legendariske Skiburger for at erhverve sig en wrap af kålblade med hummus,flankeret af rødbedeshots.
Hun er håndplukket som ambassadør af Eastpak og hun har planer om at opbygge et imperie.
Modebranchen lagde beslag på Bruun i et årti og en periode med stress og skelsættende forandringer i privatlivet sendte hende til Ibiza.
På den ikoniske ferieø opstartede Karina i 2014 veganske madlavningskurser under navnet The Organic Boho.
Hurtigt stod det klart at konceptet var oplagt til indtage Danmark.
Vi har taget en snak med Karina om musik og meget andet.


Hvilken sang/plade er det bedste match til dit koncept i The Organic Boho..?

The Organic Boho er jo “født” på Ibiza så vi hører dagligt især Sebastian Gamboa & Jean Claude Ades begge klart storfavoritterne hos os men skal jeg vælge er den ultimative og som har mest betydning for mig og brandet et DJ-set af Sebastian Gamboa under hans residency på Pacha som hedder Vintage Ibiza by Sebastian Gamboa Vol. 6.

Hvad er det mest opløftende at lytte til efter en yogatime?

Jeg dyrker meget hot yoga, så efter 90 min i vanvittige stillinger og 38 graders varme skal jeg lige i gang igen og lytter som regel til Chambao Caminando som er en spansk popsangerinde fra Málaga – Mit ynglingsnummer er “Ahí Estás Tú” – Meeen jeg har en meget bred musik smag lytter til stortset ALT – Jeg er meget følelsesstyret så jeg kan ligeså godt sætte Suspekt på som Coldplay..

Efter en række gode omtaler i diverse medier så vi dig pludselig på musikfestivalen over dem alle,Roskilde festival.
To år i træk har The organic Boho triumferet i Food Court..
Hvorfor tror du at det har været så populært?

Jeg tror at The Organic Boho har succes fordi konceptet er originalt og tro mod sig selv i alle aspekter – vi går ikke på kompromis med vores vision og vi forsøger ikke at tilpasse os normer og regler. Det jeg ofte hører fra vores kunder er, at de ikke kun føler at de køber vores mad, men at de bemærker at de køber sig ind i en overbevisning vel at mærke uden at få trukket noget ned over hovedet – men konceptet appellerer til, at man faktisk får lysten til at vælge at gøre noget godt for planeten samtidig med at maden smager rigtig godt.

Fik du overhovedet selv set nogle koncerter på Roskilde i år..?

Haha! – Nej, et nummer hist og her var hvad det blev til – når jeg havde fri var jeg for træt eller havde for ondt til at stå på benene og så var det hjem i seng.. Det er vanvittigt hårdt at køre festival. – Der er åbent 18 timer hver dag i 4 dage under festivalen og man styrter rundt – men det er super sjovvt og jeg elsker at tale med vores kunder som simpelthen er SÅ søde og imødekommede over for konceptet, så det er hvert eneste minut værd.

Du er ambassadør for Eastpak, hvordan kom det på banen?

Jeg blev kontaktet af et dansk PR-bureau efter min artikel i Børsen sidste år – Eastpak var ude for at finde unge europæiske iværksættere som skulle være ambassadører for deres brand og det ville jeg selvfølgelig rigtig gerne – Det betød vanvittigt meget for mig at jeg så tidligt i min proces blev anerkendt for mit arbejde.

Vi har bemærket at du gentagne gange har samarbejdet med den fremstormende danske illustrator Stine Hvid.
Hvad betyder det for dig at forene kræfter med ligesindede artister og brands?

Det betyder ALT! – Jeg elsker den synergi det kan skabe at forene mad, kunst, musik og mode mm. Både fra et socialt perspektiv men også fordi at jeg synes at community marketing er helt essentielt for virksomheder i dag og især for vores virksomhed – Vi har bevæget os ind i The Human Branding Era og folk ønsker ikke længere ultra perfekte monopoliserede brands, men vil langt hellere købe sig ind i de lidt skæve og socialbevidste, som de gerne vil identificere sig med.

Vi arbejder meget med vores communities og forsøger altid at inkorporere dem i alt hvad vi laver, det er blandt andet derfor at vi deltager på musikfestivaler og ligeledes bruger Stine Hvid til at udsmykke vores boder og butikker – Hun tager også med os til USA hvor hun vil fortsætte med at udsmykke og være vores kreative sparringspartner.

Følg The Organic Boho her:

https://www.facebook.com/theorganicboho

Jawbreak Joe

Muzeek

Posted in Interviews, Udvalgte musik nyheder
mini_mba

Minuttet før Manegen

Ida KudoIda KudoFarveblindMund De CarloFablMambe DanoNovemberDecemberJohn Alcabean4PROCisserRebecca LouPelle Peter Jensen lige før tæppet falder på CosmopolKewan Padre - Dansk Melodi Grand Prix 2012John AlcabeanBak LindemannThe SongsX Teenage RebelsLukas Graham - ForumKonkhraAlpha MaleManus BellWhite PonyDune Jelling FestivalIda KudoCisserJohn AlcabeanIda KudoMambe DanoKaliberRebecca LouFew WolvesMirja KlippelBak LindemannThe RitualMagermaynPilfingerFablFew WolvesRebecca LouMontiKasper SpezFablThe SongsThe RosaAlpha MaleThe SongsFloors Made Of Lava - Samsø Festival 2009XzibitThe RitualThe White DominosEzi Cut <span>by FOTOGRAF: RONNIE BOYKINS JR.</span>Mirja KlippelIdaKudoWhoMadeWhoFarveblindJærv - Ideal BarHonkyThe White DominosAuforiVictor Lausten - HoohaIda KudoBenjamin Hav - BenalPer VersFarveblindLive Johansson (Nordic String Quartet)

  • FOLLOW YOUR FAVORITE ARTIST!
    Subscribe now !